FANDOM

Anaal Nathrakh
Anaal Nathrakh
Informacje
Data powstania 1998
Pochodzenie Birmingham, Wielka Brytania Wielka Brytania
Gatunki black metal, death metal, grindcore
Lata aktywności 1998-teraz
Wytwórnie płytowe FETO, Season of Mist, Mordgrimm, Candlelight, Metal Blade

Anaal Nathrakh – brytyjska grupa muzyczna powstała w 1998 roku w Brimingham w Wielkiej Brytanii. Początkowo zespół wykonywał typowy raw black metal, jednak po wydaniu drugiego albumu studyjnego, Domine Non Es Dignus, skierował się w stronę black metalu przemieszanego z grindcorem.[1] Obecny styl opiera się na melodyce black metalu i dzikości grindcore'u. Widoczne są również inne wpływy, jak muzyki industrialnej, czy nawet poważnej.

Nazwa zespołu pochodzi z zaklęcia czarodzieja Merlina z filmu Excalibur. Zaklęcie nazywa się Charm of Making (Urok stworzenia), a zaczyna się właśnie od słów Anaal Nathrakh, które znaczą Oddech węża.

Zespół założyło trzech muzyków: Mick Kenney pod pseudonimem Irrumator, Dave Hunt jako V.I.T.R.I.O.L. oraz Leicia, który opuścił grupę w 2000.

Teksty zespołu traktują głównie o wszelkiego rodzaju zniszczeniu – anihilacji, armageddonie, śmierci. Anaal Nathrakh nie publikuje tekstów swoich utworów, są one jednak wyciągane z kontekstu przez słuchaczy, część z nich można znaleźć w Internecie.

Na chwilę obecną Anaal Natrakh wydał siedem albumów studyjnych.

Członkowie zespołuEdytuj

Obecni członkowieEdytuj

Koncertowi członkowieEdytuj

Byli członkowieEdytuj

  • Leicia – gitara basowa (1998–2000)

DyskografiaEdytuj

AlbumyEdytuj

KomplikacjeEdytuj

MinialbumyEdytuj

ŹródłaEdytuj

  1. http://www.metal-archives.com/bands/Anaal_Nathrakh/1314

Więcej z Fandomu

Losowa wiki