FANDOM

Artykuł nie posiada źródeł.
Jeśli możesz, dodaj je do artykułu

Nattramn – (ur. 7 września 1975 roku) kontrowersyjny szwedzki muzyk, wokalista i frontman grupy black metalowej Silencer, jeden z pionierów depressive black metalu oraz suicidal black metalu. Nigdy nie ujawnił swojej twarzy ani nie uczestniczył na koncertach Silenceru.

Muzyk podczas sesji nagraniowych ciął się, by jego krzyki były wiarygodne i miały w sobie elementy zła. Niektóre utwory nagrywał w trumnie, by nadać głosu obłąkany dźwięk (cierpiał na klaustrofobię). Trafił do szpitala psychiatrycznego, co spowodowało rozpad grupy Silencer.

Uciekł z zakładu psychiatrycznego i postanowił, że pod pseudonimem Thomas Quick będzie zabijał małe dzieci. W miejscowości Vattentornsskogen zaatakował dwie małe dziewczynki, lecz te cudem przeżyły. Sam Nattramn uciekł z miejsca zdarzenia rowerem. Gdy go złapała policja, prosił o śmierć. Ponownie trafił do zakładu psychiatrycznego.

W szpitalu (w ramach terapii muzycznej) utworzył solowy projekt Diagnose:Lebensgefahr, gdzie nagrał krzyki innych pacjentów, odgłosy szpitalnej aparatury oraz schizofreniczne szepty.

W 2012 roku uczestniczył w nagraniu albumu Ödelagt grupy Trencadis.

Dyskografia Edytuj

SilencerEdytuj

Diagnose:LebensgefahrEdytuj

TrencadisEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki