FANDOM

Artykuł nie posiada źródeł.
Jeśli możesz, dodaj je do artykułu

Rammstein
Rammstein
Zespół Rammstein na koncercie w 2010 roku
Informacje
Data powstania 1994
Pochodzenie Berlin, Niemcy Niemcy
Gatunki tanz metal, industrial metal, heavy metal, metal alternatywny
Lata aktywności 1994-teraz
Wytwórnie płytowe Motor, Universal, Vagrant, Slash, London, PolyGram

Rammstein – niemiecki zespół muzyczny grający głównie tanz metal. Zespół powstał w 1994 roku, a jego nazwa pochodzi od bazy wojskowej Ramstein Air Base. Teksty piosenek opowiadają zazwyczaj o seksie, problemach świata oraz o wydarzeniach. Zespół często jest zapisywany jako R+. Grupa początkowo działała jako Rammstein Flugschau.

KoncertyEdytuj

Koncerty zespołu często są dużym show. Przy utworze Amerika Christian Lorenz jeździ na segwayu podczas solówki, a z góry leci konfetti w kolorach niebieskim, czerwonym i białym. Podczas wykonywania utworu Mein Teil, czasie występu wokalista pojawia się w zakrwawionym ubraniu szefa kuchni, trzymając mikrofon stylizowany na nóż rzeźnicki. Ciągnie za sobą ogromny kocioł z klawiszowcem w środku, który gra na keyboardzie w trakcie trwania piosenki. Do jego ramion i nóg przytwierdzone są metalowe cylindry. Po drugim refrenie Till bierze miotacz płomieni i rozpala pod kotłem, zaczynając „gotować” Flake’a, który wyskakuje z kotła i zaczyna biegać wokół sceny, a z jego ramion i nóg buchają płomienie. Jest jednocześnie ścigany po scenie przez Lindemanna, który biega za nim z rzeźnickim nożem.

CzłonkowieEdytuj

Dyskografia Edytuj

AlbumyEdytuj

KomplikacjeEdytuj

Linki zewnętrzneEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki