FANDOM

Artykuł nie posiada źródeł.
Jeśli możesz, dodaj je do artykułu

Stalaggh
Informacje
Data powstania 2003
Pochodzenie Amsterdam, Holandia.png Holandia
Gatunki industrial black metal, noise, dark ambient
Lata aktywności 2003–2007
Wytwórnie płytowe brak

Stalagghblack metalowa grupa muzyczna założona przez pacjentów szpitala psychiatrycznego. Nazwa grupy pochodzi od słowa Stalag (czyli niemieckiego określenia obozu hitlerowskiego dla jeńców wojennych) i skrótu gh (od Global Holocaust). Grupa wykonywała industrial black metal. Grupa nigdy nie wykonała koncertu ani nie pokazała swoich twarzy (aby uniknąć aresztowania za propagowanie treści nazistowskich). Stalaggh powstał w Holandii i w Belgii. Obecnie nie istnieje.

Do wykonywania swoich albumów zapraszali pacjentów szpitali psychiatrycznych. W albumie Projekt Misanthropia aby pokazać prawdziwe emocje, jeden z muzyków zaatakował drugiego i dzięki interwencji pozostałych muzyków i pracowników studia nagraniowego nie doszło do morderstwa.

Jeden z muzyków grających w grupie był w szpitalu psychiatrycznym za zabicie matki, gdy miał 16 lat. Zasztyletował ją 30 razy za to, że tolerowała molestowanie seksualne swojego syna przez wuja. Inny z muzyków był dwudziestopięcio-kilogramowym anorektykiem z depresją maniakalną, który tworzył również oprawę graficzną wydawnictw. Obaj muzycy obecnie nie żyją. Jeden popełnił samobójstwo, a drugi zginął w wypadku samochodowym.

DyskografiaEdytuj

AlbumyEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki